Novarossi Bonito 21-7XLB Motor
Novarossi Bonito 21-7XLB Motor
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA:
Zapremina: 3,49 cc
Obrtni moment (max power): 36.300 RPM
R.P.M od-do 6.000-40.700 R.P.M.
Prečnik i hod klipa: 15,88×17,60 mm
Sleeve: 7 ports
Zadnji kuglični ležajevi: čelični
Prednji kuglični ležajevi: čelični
Radilica: 14,5 mm – turbo
Karburatoor: plastika – 9 mm – Klizni
Svećica: Turbo (C6TGC)
Pozicija auspuha: Pozadi
Startovanje: –
Težina: 363 g
Vrsta goriva: 25% nitro
Glava za hlađenje:
Ovo je lakša i niža nova evolution 2 model glave za hlađenje. Izbušena je i postavljen tako da smanji masu glave za hlađenje koja stoji visoko u automobilu i time se smanjuje centar gravitacije motora/automobila.
Rukavac:
Ima 7 otvora za transver smeše i izduv sa booster portovima. Specijalni oblik i pozicije portova koje su zaštićene patentom, Pospešuju unutrašnju dinamiku smeše da bi se obezbedile maksimalne performanse.
Radilica:
Radilica ima specijalan oblik da bi maksimalno umanjila turbulencije u kućištu motora. Prednji deo je produžen da bi poboljšao zaptivanje radi sprečavanja surenja goriva.
Dihtung:
Unutrašnji oblik dihtunga ima novi oblik, i to sa više materijala. Zajedno i sa drugim materijalima ovaj dihtung je još otporniji na visoke temperature.
Klipnjača:
R7 klipnjača je napravljena od super laganog aluminijuma koji je ultrasonično ispitan. Specifičan oblik R7 stvara minimalne turbulencije unutar motora prilikom rada.
Zadnji poklopac:
Zadnji poklopac je kružnog oblika radi optimizacije punjenja i neiskorišćenog prostora. Čelična ploča služi da umanji trenje i produži radni vek klipnjače.
Zadnji kuglični ležajevi:
Novi kuglični ležajevi redukuju inerciju mase pri rotaciji i pospešuju bolje izbacivanje gasova kod motora. Ove novine daju bolji odziv gasa i veće maksimalne brzine.
Karburator:
Karburator ovog motora je napravljen od plastike u “ obrnutom“ stilu i ima klizni ventil gasa.
Proizvođač: Novarossi
Recenzije
Još nema komentara.