Reklamacije

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE RCSHOP.RS KUPCA U ZAKONSKOM ROKU

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.

2. Ukoliko je greškom prodavnice rcshop.rs fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na telefon br: 064/424 22 83 ili slanjem e-maila na office@rcshop.rs .U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu RMA proceduru. (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da artikal pošalje u Aerial Video Solutions doo, Niš, Bulevar Nikole Tesle 25/5, 18000 Niš. Lice za kontakt: Jadran Dopuđ br telefona: 064/140 90 52).

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče
iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se
izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca.
Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri
dana.

Prodavac je u slučaju odbijanja reklamacije obavezan da:

  •    pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije
  • potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim
    putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
  • ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje
    nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu
    garancije.

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u Aerial Video Solutions doo, Niš (Bulevar Nikole Tesle 25/5, 18000 Niš Lice za kontakt: Jadran Dopuđ br telefona: 064/140 90 52). Kupac će na ovu adresu poslati:

–         Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)

–         Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi)

–         Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

–         Ukoliko je roba poručena preko WEB-a poslaće nam i jednostrani raskid ugovora koji je dobio uz račun i robu.

Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.

U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, možete prekinuti saradnju sa nama, a obavestićete nas tako što ćete nam dostaviti formular za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan na sledećem linku.