Novarossi CLIO P5 Tuned Motor 21
Novarossi CLIO P5 Tuned Motor 21
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA:
Zapremina: 3,49 cc
Obrtni moment (max power): 34.800 RPM
R.P.M od-do: 6.000-36.500 R.P.M.
Prečnik i hod klipa: 16,26×16,80 mm
Sleeve: 5 ports
Zadnji kuglični ležajevi: čelični
Prednji kuglični ležajevi: čelični
Radilica: 14 mm – turbo – tuned
Karburatoor: plastika – 9 mm – Obrnuti
Svećica: Turbo (C6TGC)
Pozicija auspuha: Pozadi
Startovanje: –
Težina: 367 g
Vrsta goriva: 25% nitro
Glava za hlađenje:
Ovo je lakša i niža nova evolution 2 model glave za hlađenje. Izbušena je i postavljen tako da smanji masu glave za hlađenje koja stoji visoko u automobilu i time se smanjuje centar gravitacije motora/automobila.
Rukavac:
Ima 5 portova za protok da bi snabdeo linearnu izlaznu snagu i smanjio potrošnju goriva.
Radilica:
Radilica je proizvedena tako da ima veći usisni hod da bi pospešila protok smeše; i ima specijalni oblik da bi optimizovalatok gasova u motoru.
Klipnjača:
R7 klipnjača je napravljena od super laganog aluminijuma koji je ultrasonično ispitan. Specifičan oblik R7 stvara minimalne turbulencije unutar motora prilikom rada.
Karburator:
Karburator ovog motora je napravljen od plastike u “ obrnutom“ stilu i ima klizni ventil gasa. Tri nove igle za štelovanje omogućuju bolji rad na leru i vraćanje na niske obrtaje nakon turaže.
Svećica:
Svećica motora je tip turbo svećice. One imaju drugačiji oblik od standardnih svećica i radi toga se ne mogu koristiti na motorima sa standardnim svećicama!
Komora za sagorevanje:
Komora za sagorevanje je osigurana O-Ring Zaptivkom koja je postavljena između komore i kućišta motora kako bi smanjila vibracije komore za sagorevanje.
Zaptivni Prsten:
Vreme paljenja je kontrolisano pomoću ovih zaptivnih prstenova različite debljine. Da bi promenili vreme paljenja možete dodati ili ukloniti prsten određene debljine.
Proizvođač: Novarossi
Recenzije
Još nema komentara.