Novarossi PLUS21-4BTT WC/A Motor
Novarossi PLUS21-4BTT WC/A Motor
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA:
Zapremina: 3,49 cc
Obrtni moment (max power): 35.500 RPM
R.P.M od-do: 6.000-38.000 R.P.M.
Prečnik i hod klipa: 16,26×16,80 mm
Sleeve: 4 ports
Zadnji kuglični ležajevi: čelični
Prednji kuglični ležajevi: čelični
Radilica: 14 mm – turbo – tuned
Karburatoor: plastika – 9 mm – Obrnuti
Svećica: Turbo (C6TGC)
Pozicija auspuha: Pozadi
Startovanje: –
Težina: 360 g
Vrsta goriva: 25% nitro
IFMAR Svetski šampion:
IFMAR 2012 Motor svetsko šampiona u argentini sa Robert Batlle i Evropski šampion u Austriji sa Darren Bloomfield.
Rukavac:
Ima 4 porta za transfer , to je najbolji kompromis da se dobije linearno snabdevanje snagom sa minimalnom potrošnjom goriva.
Radilica:
Kako ovaj motor dolazi kao fabrički “ Tjuniran“ mi smo modifikovali radilicu i tako povećali izlaznu snagu i bolju vožnju.
Glava za hlađenje:
Ovo je lakša i niža nova evolution 2 model glave za hlađenje. Izbušena je i postavljen tako da smanji masu glave za hlađenje koja stoji visoko u automobilu i time se smanjuje centar gravitacije motora/automobila.
Klipnjača:
R7 klipnjača je napravljena od super laganog aluminijuma koji je ultrasonično ispitan. Specifičan oblik R7 stvara minimalne turbulencije unutar motora prilikom rada.
Zadnji poklopac:
Zadnji poklopac je kružnog oblika radi optimizacije punjenja i neiskorišćenog prostora. Čelična ploča služi da umanji trenje i produži radni vek klipnjače.
Dihtung:
Unutrašnji oblik dihtunga ima novi oblik, i to sa više materijala. Zajedno i sa drugim materijalima ovaj dihtung je još otporniji na visoke temperature.
Karburator:
Karburator ovog motora je napravljen od plastike u “ obrnutom“ stilu i ima klizni ventil gasa.
Proizvođač: Novarossi
Recenzije
Još nema komentara.