Novarossi VIR-TUS Offroad Motor 21

Pozovite da proverite stanje!

Šifra: 1908002 Category: Tag:

Kupovina na rate. Do 12 mesečnih rata!

DOSTUPNO ZA PORUČIVANJE!

PODELI SA PRIJATELJIMA

Novarossi VIR-TUS Offroad Motor 21

Novarossi VIR-TUS Offroad Motor 21

Zapremina: 3,49 cc
Obrtni moment (max power): 37.200 RPM
r.p.m od-do: 6.000-40.500 R.P.M.
Prečnik cilindra i hod: 15,88×17,60 mm
Sleeve: 7 ports
Zadnji kuglični ležajevi: čelični
Prednji kuglični ležajevi: čelični
Radilica: 14,5 mm – turbo
Karburatoor: plastika – 9 mm – Klizni
Svećica: Turbo (C6TGC)
Pozicija auspuha: pozadi
Startovanje: –
Težina: 370 g
Vrsta goriva: 25% nitro

Motor je dostupan i u varijanti :
Sa zadnjim i prednjim keramičkim kugličnim ležajevima(VIR-TUS.21 OFF/S)
Sa zadnjim i prednjim čeličnim kugličnim ležajevima (VIR-TUS.21 OFF/A).

11

Glava za hlađenje:
Ovo je lakša i niža nova  evolution 2 model glave za hlađenje. Izbušena je i postavljen tako da smanji masu glave za hlađenje koja stoji visoko u automobilu i time se smanjuje  centar gravitacije motora/automobila.Korišćenjem 6 vijaka umesto 4 ostvaruje se bolje zaptivanje između rukavca , glave i radilice.

12

Rukavac:
Ima 7 otvora za transver smeše i izduv sa booster portovima. Specijalni oblik i pozicije portova koje su zaštićene patentom, Pospešuju unutrašnju dinamiku smeše da bi se obezbedile maksimalne performanse.

13

Radilica:
Radilica ima specijalan oblik da bi maksimalno umanjila turbulencije u kućištu motora. Prednji deo je produžen da bi poboljšao zaptivanje radi sprečavanja surenja goriva.

14

Patentiran:

Pomereni karburator obezbeđuje bolji protok smeše kroz karter. Ovo daje motoru bolju efikasnost pri sagorevanju goriva a i veću snagu.

15

Klipnjača:
R7 klipnjača je napravljena od super laganog aluminijuma koji je ultrasonično ispitan. Specifičan oblik R7 stvara minimalne turbulencije unutar motora prilikom rada.

16

Zadnji poklopac:
Zadnji poklopac je kružnog oblika radi optimizacije punjenja i neiskorišćenog prostora. Čelična ploča služi da umanji trenje i produži radni vek klipnjače.

Zadnji kuglični ležajevi

Zadnji kuglični ležajevi:

Novi kuglični ležajevi redukuju inerciju mase pri rotaciji i pospešuju bolje izbacivanje gasova kod motora. Ove novine daju bolji odziv gasa i veće maksimalne brzine.

Karburator

Karburator:

Karburator ovog motora je napravljen od plastike u “ obrnutom“ stilu i ima klizni ventil gasa. Tri nove igle za štelovanje omogućuju bolji rad na leru i vraćanje na niske obrtaje nakon turaže.

 

Proizvođač: Novarossi

Težina 0.4 kg

Recenzije

Još uvek nema nijedne recenzije.

Samo ulogovani kupci koji su obavili kupovinu mogu ostaviti recenziju.