Stadium Truck – Kyosho Inferno ST-RR EVO Kit 1/ 8

Pozovite da proverite stanje!

Kupovina na rate. Do 12 mesečnih rata!

PODELI SA PRIJATELJIMA

Stadium Truck – Kyosho Inferno ST-RR EVO Kit 1/ 8

Stadium Truck – Kyosho Inferno ST-RR EVO Kit 1/ 8

Nezadovoljan svojim impresivnim rezultatima  u višestrukim pobedama. Inferno ST juri napred sa još poljim poboljšanjima u do sad najsnažniju verziju u  obliku  Inferno ST-RR EVO. Dinamična off-road brzina trkačkog buggy u kombinaciji sa snagom stadium truck-a proizvdo mašinu koja nastavlja da obara rekorde u brzini i izdržljivosti u uzbudljivoj “Truggy” kategoriji. Takođe sa širokim spektrom raznovrsnih podešavanja možete ga podesiti  za osvajanje novih titula. Da iskoristi ovaj potencijal, RR EVO je dodao felne manjeg prečnika usvojenih sa 1/8 Buggy Svetskog šampiona Inferno MP9. Da bi ojačao kose zupčanike i dodao  podesive velike amortizere za preciznije podešavanje. Šasija novog dizajna sa kabinom pomerenom napred radi bolje aerodinamike sa zadnjim MP9 spojlerom da obezbedi bolje prijanjanje i upravljivost.Dinamične performanse Inferna ST RR EVO će oduvati konkurenciju na truggy trkama i dati vam moć legendarnog inferna pravo u ruke.

 

Karakteristike:

  • Duža šasija – umesto nagađanja i bescilje proizvodnje dužih šasija, dizajneri sa timskim vozačima su iscrpno testirali razne konfiguracije različitih dužina i rasporeda tereta dok nisu utvrdili koja daje najbolje performanse.Izabrana je šasija sa težinom prebačenom napred i većom dužinom kaja daje veliku stabilnost, A težina koja je pmerena daleko napred  omogućiće ST-RR EVOIzuzetnu upravljivost.
  • Veliki amortizeri – Novi amortizeri sa okretnim podešavanjem omogućavaju precizno podešavanje prednjeg i zadnjeg vešanja.
  • Nove unapređene „čizme“  za amortizere – Novi veliki štitnici održavaju amortizere  od 3.5mm čistim.
  • Ojačani prstenasti župčanici i pinjoni – Unutrašnji prstenasti zupčanici i pinjoni iz pogonskog prenosa su sada napravljeni od čvršćih materijala, što znači da će zupčanici ipinjoni sada moći da podnesu mnogo veće maltretiranje na teškim stazama i od strane snažnih motora.
  • Univerzalna lagana pogonska vratila – pogonsko vratilo je sada ultra lagano jer je izrađeno od izdržljivog poboljšanog čelika – Načvršći i najizdržljiviji materijali koji su do sada korišćeni. ugrađena napred, sredini i pozadi!
  • Niskoprofilna šasija s kabinom napred – Izgled je nekim vozačima isto toliko bitan kao i performanse, a novi ST-RR podrazumeva modernu, niskoprofilnu i produženu šasiju sto rezultira boljom upravljivošću.
  • Produžen nosač spojlera– Novi nosač zadnjeg spojlera ga podiže za 18mm i pomera unazad za  8mm stvarajući tako bolju potisnu silu za bolje performanse u skokovima,upravljanju i prijanjanju.
  • Wide Offset Wheel Hubs – Previously optional wide offset hubs are now standard equipment for the ST-RR. They increase the width of the truck 18mm for more stability through uneven bumps and high-speed corners, which gives you the confidence to keep the throttle pinned through the rough sections for even faster lap times. Standard and medium offset hubs are still available for extra tuning options.
  • (HG) Vazdušni filter – predstavljen u  MP9 buggy, HG karakteriš velika gustina, pena visokog protoka koja je otpornija na različite vrste filterskih ulja.Veća gustina pena na filteru znači da će skupljati više prljavštine i samim tim produžiti vek motoru.A veliki protok vazduha omogućuje motoru da i dalje diše svom snagom čak i na jednočasovnim događaj ili

Kyosho

  • Legendarni Kyosho kvalitet – Pored novih uzbudljivih karakteristika ST-RR EVO  karakteriše jedinstvena proizvodnja, materijali vrhunskog kvaliteta koji daju Kyosho vozilima legendarni kvalitet i izdržljivost. Većina detalja i nije tako očigledna zato što izgledaju kao i druge plastike, ali samo iskustvo sa sedam osvojenih 1/8 off-road Svetskih šampionata (Više od bilo kog drugog proizvođača KOMBINOVANO) obezbeđuje jedinstveno znanje koji materijali sa kojim. dizajnom funkcionišu najbolje.
  • Blatobrani –  Tanki i lagani blatobrani prekrivaju sad veću površinuzadnjeg ramena sa vešanjem. Štite od prljavštine, blata kao i od udaraca kamenčića.
  • MP9 Delovi – ST-RR EVO Je opremljen sa delovima testiranim od strane naših vozača. Kao što je ventilirajući kočioni disk, HG. Vazdušni filter, zadnji spojler i nisko postavljeni nosači motora omogućuju ovom Tuck-u da pobedi na stazi.
  • Zavrtnjevi za flanšu – Novi zavrtnjevi za flanšu sa nylon maticama. Oni se koriste da osiguraju spoljnu donju suspenziju i omogućuju laku montažu i demontažu.

Potrebno za korišćenje:

  • 2-channel, 2-servo R/C sistem za automobile
  • Motor / 21- 28 klase (SG Crank type)
  • Manifold and tuned muffler
  • Tires and inner sponges
  • Fuel, engine starting tools
  • Paint for body
  • Batteries for R/C system
  • No.96176 HG Air Cleaner Oil

Technical Data:

  • Scale: 1/8
  • Length: 575mm (22.6in)
  • Height: 428mm (16.8in)
  • Wheelbase: 373-378mm (14.6-14.8in)
  • Gear Ratio: 16.54:1
  • Weight: 3,750g Approx.
  • Engine: SG Style .21/28 *Not Included
Težina 5.5 kg

Recenzije

Još uvek nema nijedne recenzije.

Samo ulogovani kupci koji su obavili kupovinu mogu ostaviti recenziju.