TRKAČKI BUGGY KYOSHO MP9 TKI3 KIT 1/8
TRKAČKI BUGGY KYOSHO MP9 TKI3 KIT 1/8
Vreme je stiglo da doživite legendarne trkačke performanse Inferno buggya. Sa ukupno 8 off-Road World Championship pobeda i nedavno Neo 2012. godine, Kyosho Inferno serija je uspostavila rekord bez premca. Testirano i dokazano na brojnim međunarodnim trkama, nadogradnje dizajna su evoluirali u više područja šasije na viši nivo. Fokus dizajna šasije je najefikasanije prijanja i ostvaruje se kroz kratke suspenzore i jedinstvenim zadnjim čvorištima koji proizvode efektivno vučnu snagu sa lakim udarcima na ugibljenje.
Amortizeri su se promenili gde sada postoji usklađivanje postavke spacer za laka podešavanje i uključuje prethodno opcionalne šok klipove sa specijalnim rupama koje proizvode optimalnu brzinu klipa i damping moć. Ostale karakteristike uključuju dizajn tela pri niskim visinama sa manje prednjeg otpora koji stvara aerodinamičnost za konkurentnost i stabilno držanje kroz vazduh. Uz snagu od najnaprednijih Racing Performance motora čvrsto I na dohvat ruke, inovativni dizajn novog TKI 3 stavlja racing slavu na dohvat ruke.
Karakteristike:
- HD Universals – Novi 3.5mm debljine vratila, mnogo jači nego prethodne verzije.
- HeavyDuty Shock Tower – Jačanje ispred šok toranja ima jaču strukturu dajući vam mogućnost da radite sve što Vam je potrebno na terenu. Slično onome što je korištena u IFMAR 2011, novoprojektovani – Redizajnirani profilirani baterija i prijemna kutija, koja je kompatibilna sa prekidačem KO.
- Redizajnirani – Novo servo ležište omogućuje precizno, efikasno i linearno kretanje povezanosti.
- Move Up – Radio ležište je takođe prošao kroz promene koje sada omogućava lako održavanje i zamenu servo.
Standardne funkcije:
- Novi Navojni Big Bore Shocks – Dial podesiva velikog kalibra amortizera omogućavaju precizno podešavanje prednje-zadnje i levo-desno suspenzije. (Front: Mali / Zadnji: Medium)
- Novi dizajn MP9 točkova – novi dizajn točka je lagan sa optimalnom čvrstinom i podržava sigurno prianjanje i efikasne prijanjanje guma.
- Novi Konusni Shock Pistons – Shock klipove sa specijalnim rupama daju optimalan otpor protoka ulja i brzine klipa za superiornu efikasnost prigušenja.
- Poboljšani King Pin Design – Duža prirubnica I okovratnik poboljšava pouzdanost i sprečava kolenima ispadanje u slučaju teškog kontakta ili sudara.
- Redizajnirane viljuške – redizajnirane i ojačane za dodatnu snagu oko stabilizatora rupama na prednjem donjem suspenzijama ruku.
- Aluminijumska spojler i postolje radia – mačinski aluminijum korišćen za izradu krila gde se nalazi radio ploča i poruke dostavljaju poboljšana pouzdanost kroz povećanu snagu i čvrstoću.
- Nove Flanša – Nova bela suspenzijona čaura je sada uključena u set I pruža visoku vidljivost podešavanja.
- Nove aluminijumske zadnje glavčine – Novi dizajn čvorišta aluminijuma zadnje osovine efikasno ostvaruje kraći krak suspenzije za isporuku reaktivnoh pokreta za efikasnost vuče.l>
- New Body Design – novi low dizajn tela sa manje prednjeg otpora vazduha koji stvara aerodinamičnost za konkurentnost i stabilno držanje kroz vazduh.
- Novi filter vazduha – Ovako visok filter za vazduh omogućava dug i konzistentan dovod vazduha na svoj motor.
- Ultra Low C.O.G – ultra nisko težište, lagane i optimalne težine daju ravnotežu I sve zajedno daju vrhunsko Racing oružje.
- Veća sila potiska – Bolted na velikim krilima stvara moćnu down silu. Novi kanali utiču na rezultate I poboljšavaju krutost.
- 7075 Grade aluminijum – Glavna šasija izrađena od 7075 aluminijuma, velikog kalibra udarce.
- Anodizirane Komponente – Ugibljenje i glavnu šasiju su teško anodizirali za poboljšanu otpornost protiv prljavštine i oštećenja.
- Kombinovana ramena-Kombinovana ramena oistavljena na prednje/zadnje vešanje daje optimalu fleksibulnos i bolju upravljivost.
- Bezgranična podešavanja – Vešanje i upravljanje su povezani karakterističnim zatezačima, koji dozvoljavaju brzo podešavanje vešanja i nagiba.
- Upright Servo – Servo je postavljen uspravno za lako održavanje I spušten 2mm da doprinese niže težište. Čvrsti hrom premaz za metalne delove je otporniji na oštećenja i prljavštine nego eloksiranje.
- Izuzetno lagana – Manji diferencijal na prednjim i zadnjim sa reljefnim kup zglobovima, aluminijumske loptice.
- Novi Rezervoar goriva – Novi dizajn rezervoara za gorivo ima kuku za brzo i pouzdano točenje goriva i ostvaruje stabilno snabdijevanje gorivom čak i pod teškim promemama kretanja.
- Opremljen blatobranima – Štite od prljavštine, blata kaoi od udaraca kamenčića.
- 3 vrste servo rogova – uključeni za različite R / C sistema (SANWA / KO / za JR, FUTABA i Hitech)
- Hex šrafovi – Komplet uključuje sve hex šrafove
- Balance – položaj motora pomeren je za 15mm napred i 5mm ka centru u odnosu na MP777. Takođe, visina je smanjena za 1mm radi idealne težine i ravnoteže.
- Novi Design ugibljenja – Novorazvijena suspenzija koristi čaure za lako održavanje i racionalizuje postavku
- Povećan Diff Case Kapacitet – diferencijal Centar ostvaruje poboljšana raspodela toplote kočionih diskova i povećan kapacitet zarad kontrole do kraja trke.
- Optimalna Race Podešavanja – Fino podešavanje za optimalne trke. Podešavanje sa prilagođavanjem Razmaka, omotača, roll centara, ugla točkova, ugao i promene nagiba.
- 3 Razlike = Real Time 4WD – Karakteristike potpis vratila prešao 3-diferencijala sa punim radnim vremenom 4WD šasija
SVE JE PROIZVEDENO U JAPANU
Sadržaj pakovanja:
- TKI 3 Kit
- Clear Body
- Točkovi
- Nalepnice
- Uputstvo za upotrebu
Potrebno za rad:
- 2-kanalni, 2-servo R / C sistem za automobile
- 21-class motor
- Lonac i cevovod
- Starter motora
- Baterije za R / C sistem
- Gume &Umetci
- Boca za gorivo
- CA lepak
Tehnički podaci:
- Razmera: 1/8
- Dužina: 490mm (19.2in)
- Širina: 307mm (12.0in)
- Visina: 180mm (7.0in)
- Međuosovinski razmak: 325mm (12.7in)
- Od zemlje: 28mm (0.8in)
- Razmera transmisije: 11.7: 1
- Težina: 3,300g
Proizvođač: Kyosho
Recenzije
Još nema komentara.