Novarossi ROMA 25 Motor
Novarossi ROMA 25 Motor
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA:
Zapremina: 4,04 cc
Obrtni moment (max power): 37.500 RPM
R.P.M od-do: 6.000-42.100 R.P.M.
Prečnik i hod klipa: 17,10×17,60 mm
Sleeve: 7 ports
Zadnji kuglični ležajevi: čelični
Prednji kuglični ležajevi: čelični
Radilica: 14 mm – turbo
Karburatoor: plastika – 9 mm – Obrnuti
Svećica: Turbo (C6TGC)
Pozicija auspuha: Pozadi
Startovanje: –
Težina: 374 g
Vrsta goriva: 25% nitro
Glava za hlađenje:
Glava zqa hlađenje motora ROMA 21 je napravljena da bude lakša tako što su izbušene dodatne rupe kroz rebra za hlađenje. A sa druge strane smanjuje ukupnu masu motora.
Rukavac:
Ima 7 otvora za transver smeše i izduv sa booster portovima. Specijalni oblik i pozicije portova koje su zaštićene patentom, Pospešuju unutrašnju dinamiku smeše da bi se obezbedile maksimalne performanse.
Radilica:
Turbo SG radilica je napravljena od visoko kvalitetnog čelika.
Dihtung:
Unutrašnji oblik dihtunga ima novi oblik, i to sa više materijala. Zajedno i sa drugim materijalima ovaj dihtung je još otporniji na visoke temperature.
Svećica:
Svećica motora je tip turbo svećice. One imaju drugačiji oblik od standardnih svećica i radi toga se ne mogu koristiti na motorima sa standardnim svećicama!
Zadnji poklopac:
Zadnji poklopac je kružnog oblika radi optimizacije punjenja i neiskorišćenog prostora. Čelična ploča služi da umanji trenje i produži radni vek klipnjače.
Zaptivni Prsten:
Vreme paljenja je kontrolisano pomoću ovih zaptivnih prstenova različite debljine. Da bi promenili vreme paljenja možete dodati ili ukloniti prsten određene debljine.
Karburator:
Karburator ovog motora je napravljen od plastike u “ obrnutom“ stilu i ima klizni ventil gasa.
Proizvođač: Novarossi
Recenzije
Još nema komentara.