blog

Aktivacija nove DJI GO, GO4 aplikacije

23 maja, 2017 Napisao: 5 Komentara

Dragi potrošači,

DJI će uskoro predstviti novi prostupak aktivacije aplikacije za internacionalne korisnike.
Ovaj novi korak počinje sa radom već na kraju ove nedelje. Tako da ćete biti sigurni da koristite tačne postavke geoprostornih
informacija i funkcija letenja na vašoj letelici, kao što je određeno prema vašoj geografskoj lokaciji i korisničkom profilu.
Sva postojeća bezbednosna ograničenja u letu kao što su granice po geografskoj širini i granice nadmorske visine
ostaju ista.

Čak i ako ste se registrovali kada ste aktivirali vašu letelicu nakon kupovine, biće potrebno da se ulogujete još
jedanput nakon ažuriranja na novu DJI Go ili GO 4 aplikaciju. Ako ste zaboravili vašu lozinku nakon vašeg prvog logovanja,
istu možete resetovati pomoću funkcije za resetovanje u DJI GO i GO 4 aplikaciji.

Za postupak aktivacije će vam biti potrebna veza sa internetom na vašem telefonu ili tabletu da kada se logujete možete da verifikujete i aktivirate novi software ili firmware.
Ako se ovaj aktivacioni proces ne izvrši, letelica neće imati pristup tačnim geoprostornim informacijama kao i funkcijama letenja za taj region.
Takođe će biti isključene i neke funkcije ako ne aktivirate novi update: Prenos uživo sa kamere će biti isključen, i let će biti ograničen na 50 metara i radijus od 30 metara.

Ova funkcija se odnosi na sve letelice ( osim standalone A3 i N3) koje su ažurirane na najnoviji firmware ili koriste nove verzije DJI GO i GO4 aplikaciju.

DJI podstiče pilote da uvek prate zakone i propise u zemljama u kojima upravljaju svojim letelicama, a sve zakonske propise
i regulative možete videti na sajtu flysafe.dji.com .

S poštovanjem

Vaš DJI tim

preporučujemo

5 komentara

  • Srećko says:

    Poštovani,
    Kupio sam dron Vavic 2 zoom ali nikako da kreiram nalog na Dji GO 4. Možete li mi dati bliže instrukcije? Unapred hvala, Srećko, Vranje.

    • Danijel Stošić says:

      Skines DJI GO4 aplikaciju sa play store-a, zatim je pokrenes.
      slika1
      klik na „I Agree“
      slika2
      izaberes „Allow only while using the app“
      slika3
      klik na „allow“
      slika4
      klik na „sign up“
      slika5
      uneses svoju validnu email adresu i kod sa slike- u ovom slucaju „6TGH“
      slika6
      Kreiras password(sifru) i potvrdis je ponovo u polju ispod, nakon toga prvo cekiras polje na dnu a onda klik na „sign up“.
      To bi bilo to otvorice se pocetna strana aplikacije gde ces izabrati svoju letelicu i mozes da pocnes… pozz.

  • Livija Djukic says:

    Dobar dan postovani, moj otac koristi dron Mavic pro poslednje 3 godine i Vasu aplikaciju DJI go 4, medjutim pocetkom septembra stiglo je obavestenje da je aplikacija prestala sa radom. Da li mozete da mi kazete nesto vise, on je pokusavao da skine ponovo aplikaciju ali sve je isto. Pozdrav

    • Danijel Stošić says:

      DJI GO 4 aplikacija je izbacila poslednje azuriranje septembra. Nije prestala sa radom jer je to aplikacija koj se koristi za dronove phantom 4 i novije , takodje i za Mavic(osim Mavic mini).Kod mene aplikacija normalno funkcionise na Huawei P30 Pro telefonu, a sa druge strane DJI GO 4 ne podrzava Android ispod 5.0.
      Problem bi trebao da se resi samo azuriranjem aplikacije i naravno ako je Android 5.0 ili noviji.
      Pozdrav.

  • Bojan says:

    Ja koristim dron vec duze vrijeme. Mavic pro 2. Kupio sam novi telefon samsung s21 ultra. Instalirao sam aplikaciju i sve uradio i stoji mi kamera crno bijela. Sve mi komande slusa i poletim sa njim ali kamera sto ji crno bijela.. na sekundu dodje slika pa onda nestane i govori mi da ga spustim jer nema slile.. ne mogu to da rijesim nikako.. znate li vi o cemu se radi????? Na stari tel sve normalno a na ovaj ne moze..

POŠALJITE VAŠ KOMENTAR